Vodafone myAccount – baschetzi !!

ianuarie 20, 2007

Azi am reusit in sfarsit sa-mi desch.id contul online de la Vodafone … vroiam si eu sa-mi vad factura, ca deocamdata vine la Bacau.

Dumnezeule, ce site penibil … ultra-penibil !!! NU, prost cu spume !! Meniuri din care nu intelegi nimic, zeci de click-uri pana ajungi la ce vrei, informatie zero, ca nu e nici o factura … cica ” Nu sunt disponibile informatiile despre factura.” 🙂 oook ? si care-i deal-ul?

Da, si mesaje dintr-astea, direct traduse din mesajele standard dintr-o baza de date, cum ar fi: ” Nu s-a gasit nici un rezultat care sa indeplineasca criteriile de cautare.

Nu ma pricep la site-uri, sint doar un utilizator, dar aste e unul dintre cele mai proaste site-uri vazute. Unde esti, tu, Telmore ??

Sa incerc o lista a balariilor:

Continut si functionalitate

  • nu-mi vad factura, dupa cum am mai zis, habar n-am de ce
  • am incercat sa-mi schimb si eu adresa la care vine factura, ca m-am mutat. O creasta! Exista ceva, la Categoria „Optiuni administrare cont” (auzi ce nume 🙂 ), „statusul cererii de modificare” (of, inginerii astia, ce dracu’ inseamna chestia asta ??), unde-mi apare un formular „Cauta statusul cererii de modificare„, cu optiunea „Modificare nume si adresa abonat” care ar avea tangenta cu ce vreau eu, dar nu gasesc de unde sa trimit cererea asta, al carei status pot sa-l vad !!
  • prea multa informatie care nu ma intereseaza, pentru ca nu se aplica in cazul meu … ce ma intereseaza pe mine detalii pentru abonament cu minute incluse, cand eu n-am asa ceva ?
  • lista cuzeci de optiuni, aberante, reduceri, extraoptiuni, in care n-ai cum sa nu te ratacesti. Sau daca vrei sa vezi ce e cu ele, primesti „Descrierea serviciului specificat nu este disponibila.„, dupa ce plecasem din meniul „Descrieri servicii” 🙂 bestiali ! Aa, si asta sub titlul: „DescExtraoptiuni_ab_bundled.htm” 🙂
  • una mishto, la „Customer management„/ „Informatii de contact„, cu titlul,  numele meu, nr. de tel. in campul „Resursa primara” (dementziali !), apas butonul „cere schimbare” 🙂 In campul titlu apare „Dra.” 🙂 de la „Dl.” inainte sa vreau sa schimb 🙂 si astea erau singurele optiuni, aparent doamnele nu au ce cauta la Vodafone

Navigare

  • ingrozitoare, foarte greu de gasit ceea ce vrei, am avut tot timpul senzatia ca ma invart in cerc
  • numele linkurilor, al meniurilor sint proaste, niste traduceri ingineresti pe care ok, eu le inteleg ca stiu de unde vin, dar ala care n-are treaba cu IT-ul ce pana mea face ? Cica „Grup organizational” ca header inainte sa-mi selectez numarul de abonat pt care vroiam informatii
  • linkuri puse aiurea, un meniu cu linkuri in stanga, hai sa zicem ok, desi e obositor, dar dupa aia mai sint linkuri printre tabele in partea cu informatia, plus un QuickLinks tot la partea cu informatii, deasupra tabelelor … yaks !!
  • la inceput exista o selectie a nr. de telefon, ok, sa zicem pt aia cu mai multe, dar nu e posibil ca dupa asta sa mai trebuiasca sa mai selectez o data, cand vreau sa vad apelurile curente, dintr-o lista de „Account list” 🙂 dupa numarul de abonat, cu, evident, o singura selectie posibila .. si un „null” mic, mai sus in pagina – ha, ha

Design

  • de toata jena, au o poza penibila tot timpul in partea dreapta
  • meniuri nealiniate, la nivelul paginii. Nu stiu numele standard ale portiunilor unui site, dar e un design care te zgarie, te jeneaza si oboseste

Ma opresc, ca n-are sens. Penibili de la un capat la altul. N-am aflat nimic din ce ma interesa, la sfarsit chiar iti vine sa dai pe link-ul ala „Ajutor” (trebuia sa fie cu !!! la sfarsit), ceea ce am si facut, cu inima stransa, ca cine stie ce mai aparea de-acolo … o fereastra ordinara cu multe link-uri in stanga, contentul cu jumate de pagina mai jos, si jumatatea de sus alba. Eu, cand am citit prima oara acum 12 ani de HTML, faceam o pagina mai ok.

Fratzilor, daca nu va pricepeti, dati un ban la niste baieti care stiu meserie, ca doar va permiteti … e mai mare jena !!